REZERWACJA

 

 

 

KONTAKT

 

 

Tel +48 664-155-173

Kom +48 604-402-196

Facebook /pokojesasanka

ADRES

 

 

Ul. Rysulówka 32

34-511 Kościelisko

Willa 

Domek Sasanka

 

 

WILLA

I DOMEK SASANKA

Doskonałe Miejsce na Relaksujący Urlop

w Koscielisku

 

RODO

POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W willi sasanka oraz domek sasanka, UL. rysulówka 32, 34-511 KOŚCIELISKo, ZWANYM DALEJ OBIEKTEM.

Kto jest administratorem Państwa danych?

Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Willa Sasanka Roksana Pawlikowska z siedzibą ul. Rysulówka 32; NIP:7361733868, REGON:386471045, właściciel Obiektu.

Wszelkie zapytania, uwagi i zastrzeżenia dotyczące naszej Polityki ochrony danych osobowych prosimy kierować na numer telefonu 664 1551 173

O jakich danych mówimy? Jak je pozyskujemy?

Przetwarzamy tylko dane osobowe, które dobrowolnie nam Państwo przekazują.

Państwa dane osobowe otrzymujemy w związku z procesem rezerwacji / zawarcia umowy / zgłoszenia na realizację usługi w Obiekcie lub w wyniku pozostawienia tych danych przez Państwa za pomocą̨ kanałów komunikacji bezpośredniej.

W jakim celu przetwarzamy Państwa dane i na jakiej podstawie?

Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezbędne do wykonania przez nas zawartej z Państwem umowy / obsługi Państwa rezerwacji / obsługi składanych przez Państwa zapytań.

Przepisy prawa wymagają̨ od nas przetwarzania Państwa danych dla celów podatkowych i rachunkowych.

Przetwarzamy też Państwa dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Obiektu, którym jest:

  • zapewnienie dostarczenia, bezpieczeństwa i rozliczenia usług / rezerwacji / transakcji dotyczących usług, które Państwu świadczymy, w tym egzekwowanie przestrzegania zasad wewnętrznych Obiektu;
  • obsługą Państwa zapytań przekazywanych do Obiektu, gdy nie są̨ one związane wprost z wykonaniem umowy;
  • zgłoszenia na zarezerwowaną przez Państwa usługę̨, między innymi pod kątem jej funkcjonalności, poprawy działania usług czy oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających;
  • windykacja należności; prowadzenia postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych;
  • przechowywanie danych dla celów archiwalnych oraz wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa;
  • przetwarzanie Państwa danych w ramach marketingu bezpośredniego produktów i usług Obiektu, w tym do wysyłki informacji handlowych na podstawie udzielonej przez Państwa zgody.

Podstawą prawną przetwarzania przez nas Państwa danych jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

O jakie dane możemy Państwa prosić?

Zależnie od tego, w jakim celu i w jaki sposób pozyskujemy dane, możemy Państwa prosić o takie dane jak:

  • Imię, nazwisko
  • Adres zamieszkania
  • Nr Dowodu osobistego / Paszportu
  • Nr rejestracyjny samochodu
  • Nr telefonu, adres e-mail
  • Nazwa firmy, adres, NIP
  • Nr karty płatniczej, nr rachunku bankowego

 

Czy muszą Państwo podać nam swoje dane?

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji usług, które mamy dla Państwa świadczyć, czyli obsługi Państwa rezerwacji lub realizacji innych usług, których dotyczy umowa.

Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?

Przede wszystkim, przechowujemy dane do momentu, aż zakończymy realizację Państwa rezerwacji lub innej usługi, którą dla Państwa wykonujemy oraz minie czas związany z ewentualnym dochodzeniem roszczeń w związku z tymi usługami.

Dodatkowo, dane mogą być przez nas przechowywane dla celów zapobiegania nadużyciom i oszustwom, dla celów statystycznych i archiwizacyjnych przez okres 10 lat od dnia zakończenia obowiązywania umowy / zakończenia pobytu.

W celu rozliczalności będziemy przechowywać dane przez okres, w którym Obiekt zobowiązany jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych, w tym umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.

Jakie mają Państwo uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?

Mogą Państwo:

  • mieć dostęp do treści Państwa danych i ich sprostowania,
  • w uzasadnionych przypadkach poprosić nas o usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Państwa danych osobowych lub wnieść sprzeciw wobec konkretnych sposobów wykorzystywania przez nas Państwa danych osobowych,
  • w uzasadnionych i odpowiednio udokumentowanych przypadkach poprosić nas o przesłanie Państwa danych osobowych podmiotom trzecim.

 

Kto ma dostęp do Państwa danych? Komu na pewno ich nie udostępnimy?

Państwa dane osobowe udostępniamy tylko tym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć do nich dostęp, abyśmy mogli zagwarantować wysoką jakość obsługi, zarówno w zakresie reazlizacji Państwa rezerwacji / umowy / zgłoszenia lub obsługi zapytania.

Jeśli udostępnione nam przez Państwa dane są przetwarzane przez podmiot zewnętrzny, to tylko na nasze zlecenie i na podstawie umowy zawartej z tym podmiotem. Nie udostępniamy żadnym podmiotom zewnętrznym Państwa danych na użytek własny – jedynie do realizacji naszych usług. Wszystkie podmioty, które przetwarzają̨ Państwa dane osobowe zapewniają̨ ich bezpieczeństwo i wypełniają wszystkie obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych.

Czy przekazujemy Państwa dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?

Państwa dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy tylko w przypadku konieczności takiego przekazania danych dla celów realizacji zawartej przez Państwa umowy / zgłoszenia.